Turma Formadores Certform 66

Wednesday, October 31, 2018

The Celtic Witch / A Bruxa Celta

This is the night when the gateway between
our world and the spirit world is thinnest.
Tonight is a night to call out those who came before.
Tonight I honor my ancestors.
Spirits of my fathers and mothers, I call to you,
and welcome you to join me for this night.
You watch over me always,
protecting and guiding me,
and tonight I thank you.
Your blood runs in my veins,
your spirit is in my heart,
your memories are in my soul.

...

Esta é a noite em que o portal entre
nosso mundo e o mundo espiritual são mais finos.
Esta noite é uma noite para chamar aqueles que vieram antes.
Esta noite eu honro meus ancestrais.
Espíritos de meus pais e mães, eu chamo por você,
e recebê-lo para se juntar a mim para esta noite.
Você cuida de mim sempre
me protegendo e me guiando
e hoje eu agradeço.
Seu sangue corre nas minhas veias
seu espírito está no meu coração
Suas memórias estão na minha alma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home